GRUPA 2.
GRUPA 1.
GRUPA 3.- prowadząca zajęcia - Agnieszka Wasilewska
GRUPA 2. - prowadząca zajęcia - Emilia Szyc
GRUPA 3. - prowadząca zajęcia - Magdalena Czyżewska
Zajęcia wg planu
Zajęcia z rodzicami
GRUPA 2. - prowadząca zajęcia - Katarzyna Raczkiel
Zajęcia wg planu
Główne założenie Laboratorium to koncentracja – w jednym obszarze – pomieszczeń do symulacji różnych środowisk udzielania świadczeń zdrowotnych, przy wykorzystaniu najnowocześniejszych obecnie technologii symulacji. Przede wszystkim w ramach laboratorium funkcjonują unikalne symulatory pacjenta (Human Patient Simulators) oraz pierwszy w Polsce symulator ambulansu, który najwierniej odwzorowuje środowisko pracy zespołu medycznego oraz kierującego pojazdem (wykreowane zostaje – wyłącznie na potrzeby kierującego pojazdem – wirtualne środowisko imitujące warunki drogowe, ruch uliczny, itp.). Zajęcia edukacyjne prowadzone w Laboratorium pozwolą nabyć nowe umiejętności. Zajęcia prowadzone w atrakcyjny sposób zwiększą siłę przekazu.
Spotkania odbyły się wspólnie
z rodzicem dziecka i dotyczyło:
Prawidłowego przygotowywania posiłków dla dziecka chorującego na cukrzycę. Właściwe dobieranie składników oraz wykorzystywanie tylko dozwolonych produktów stanowi najważniejszą zasadę w żywieniu cukrzyków. Zajęcia dodatkowe umożliwiły dziecku z niepełnosprawnością kształtowanie prawidłowych nawyków żywieniowych odpowiednich do stwierdzonego deficytu.
Program zajęć został dobrany indywidualnie do potrzeb dziecka, zajęcia zostały przeprowadzone z uwzględnieniem indywidualnych potrzeb rozwojowych i edukacyjnych oraz możliwości psychofizycznych dziecka objętego wsparciem.
Terapia adresowana do dzieci wykazujących zaburzenia w zakresie funkcjonowania społecznego, która skupia się na kształtowaniu kompetencji społecznych, rozwoju emocjonalnym, rozwoju empatii, poprawie umiejętności interpersonalnych i współdziałania. Zajęcia dla dzieci odbywać się będą w 8 osobowej grupie. Celem spotkań jest:
uczenie się umiejętności społecznych,
poprawa komunikacji między rówieśnikami,
eliminacja zachowań trudnych i niepożądanych,
nauka rozumienia i radzenia sobie z emocjami,
rozwijanie zainteresowań dziecka, wzmacnianie jego potencjału.
Zajęcia rozwijające motorykę dużą i małą, koordynację wzrokowo-ruchową dla 2 dzieci z niepełnosprawnościami
Indywidualne zajęcia stymulujące rozwój psychoruchowy dziecka z niepełnosprawnościami, polegają na poprawie funkcjonowania dziecka w otaczającym go świecie.
Głównym celem jest danie możliwości wyrównania szans między dzieckiem rozwijającym się według przyjętego schematu, a dziecka z różnymi niepełnosprawnościami. Dzieci zmagają się z różnymi problemami neurologicznymi, fizycznymi i psychoruchowymi. U tak małych pacjentów trzeba dbać o zmienność i różnorodność ćwiczeń, aby była zaciekawione i aby zajęcia się nie nudziły.
Zajęcia dla 2 dzieci z niepełnosprawnościami, metodą terapeutyczną (Snoezelen) opierającą się na stymulacji polisensorycznej, czyli pobudzającą podstawowe zmysły człowieka: węch, słuch, wzrok, dotyk, równowagę, smak. Sala Doświadczania Świata to specjalnie wyodrębnione pomieszczenie z ograniczonym dopływem światła dziennego wyposażone w różne urządzenia stymulujące zmysły.
Zajęcia pobudzające podstawowe zmysły człowieka: węch, słuch, wzrok, dotyk, równowagę, smak.
Głównymi celami zajęć jest przede wszystkim rozwijanie kompetencji kluczowych – zwłaszcza kompetencji przyrodniczych.
Zabawy ruchowe będą polegały na rozwijaniu i doskonaleniu ogólnej sprawności i wydajności organizmu dziecka poprzez różnorodne formy aktywności. Dzięki wykorzystaniu różnorodnego sprzętu sportowego możliwe będzie przeprowadzenie atrakcyjnych zajęć, co wpłynie na lepszą integrację grupy. Zajęcia będą przygotowywały do współpracy w grupie, zdrowej rywalizacji oraz nabycia umiejętności rozładowywania napięć, emocji.
Czerpanie radości ze wspólnej zabawy.
Głównymi celami zajęć jest przede wszystkim wzbogacenie wiadomości dzieci na temat zdrowego odżywiania się; wzbogacenie wiadomości dzieci na temat źródeł witamin; wyrabianie w dzieciach nawyku zdrowego odżywiania się: sięgania po owoce i warzywa, a także unikania nadmiaru słodyczy; aktywizowanie myślenia dzieci, rozwijanie umiejętności wnioskowania i porównywania; kształcenie mowy dzieci, wzbogacenie słownika wychowanków, kształcenie umiejętności poprawnego budowania zdań.
GRUPA 1. - prowadząca zajęcia - Magdalena Mielniczek
Zajęcia wg planu
Zajęcia z rodzicami
GRUPA 1. - prowadząca zajęcia - Kamila Bronakowska
Zajęcia z rodzicami